incredimail




Op zoek naar Incredimail? - Zoek Incredimail in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Incredimail
Start een campagne - jouw website over Incredimail, direct in beeld

 
Home
 
Nieuw bericht
 
Forum info
 
Zoeken
 
 Onderwerp 
toevoegen aan favorieten lijst Incredimail > Forum > Incredimail algemeen > probleem verzenden incredimail
  Jacq  1. Geplaatst op 17 december 2008 om 18:23 uur     quote nieuw bericht email edit 

 

hallo
ik heb een vraag ,een tijdje geleden is de pc van mijn vriendin gecrasht ,alles kwijt er is een pc mannetje erbij geweest en alles loopt ,nou alles!! ze heeft een lidmaatschap bij incredimail aangevraagd en de boel ge´nstalleerd, nu denk je voor elkaar maar helaas !!!!ze heeft een tijdje outlook gebruikt voordat ze incredimail heeft ge´nstalleerd en toen begon het gedonder ,ze kan wel verzenden met outlook maar niet met incredimail ,maar ze ontvangt wel met incredimail raar he !!!,en incredimail staat nu standaard ,, ik ben gister een paar uur bezig geweest om de boel draaiende te krijgen maar helaas, ik heb zelfs de provider gebeld en dat is online en stap voor stap hebben ze me wegwijs gemaakt ,want het ligt aan de instellingen , nou ik snap er niets van want het lukt niet ,ze zeiden omdat haar man ook een account heeft dat het daar aan ligt ,maar dat is al jaren zo en toen waren er geen problemen want ze heeft daarvoor al een paar jaar gewerkt met incredimail illegaal hahaha en toen ging alles prima, en nu de hele pc schoon is gemaakt en opnieuw is ge´nstalleerd is het gedonder begonnen,ik heb gister incredimail opnieuw ge´nstalleerd ,alle instellingen opnieuw erin gezet,ook bij outlook zowel ontvangen en verzenden zowel pop en smtp
weet iemand hoe dit opgelost kan worden .
namens mijn vriendin alvast bedankt voor de moeite
gr jacq


  Frans  2. Geplaatst op 18 december 2008 om 11:16 uur     quote nieuw bericht email edit 

 

Beste Jacq,

ik heb zelf 14 accounts draaien in Incredimail en dat gaat toch echt zonder problemen.

Normaliter zet Incredimail de POP en SMTP waarden automatisch en moet het prima werken, ook bestaat de mogelijkheid om het handmatig te doen maar dan dien je wel kennis te hebben van de POP SMTP IMAP een SSL waarden te hebben.

Als ik het zo lees is het of een conflict met Outlook of een firewall probleem.
Gebruik gewoon ÚÚn emailprogramma en ga niet jumpen van de een naar de ander.

Over het algemeen zijn de POP waarden (inkomende mail) 110 en
postvak uit, SMTP 25.
Dit kan ook SMTP 587 zijn, afhankelijk van de provider.

Bij Gmail zijn de waarden POP 995 en SMTP 465 daar dienen dan ook de SSL
aangevinkt te worden en (mijn server heeft verificatie nodig) aangevinkt worden.

Bij sommige providers moet (mijn server heeft verificatie nodig) aangevinkt worden.

Kijk verder even op onderstaande url:

http://www.incredimail.com/english/help/index.asp

Mocht je hier ook niet uitkomen, neem dan contact op met incredimail:
http://www.incredimail.com/english/help/im/support_contact.asp?id=95682

Succes.
Mvg. Frans

  Jacq  3. Geplaatst op 18 december 2008 om 15:01 uur     quote nieuw bericht email edit 

 

hallo hans
wat jij nu schrijft hebben we via de helpdesk van online allemaal al doorgenomen, en die staan ook voor een raadsel ,maar als het de firewall is hoe kom ik daar achter en hoe kan ik dat oplossen .
gr jacq

  Eric En Gea  4. Geplaatst op 08 februari 2009 om 20:57 uur     quote nieuw bericht email edit 

 

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met inkomende mail,
deze komen gewoon binnen maar worden van zelf verwijdert,
zonder dat ik dat wil.
weten jullie wat ik moet doen?

eric en gea.

  Frans  5. Geplaatst op 09 februari 2009 om 21:50 uur     quote nieuw bericht email edit 

 

Beste Eric,

vanzelf mail verwijderen kan zelfs Incredimail niet

Op zijn hoogst kan de mail in de Junkmail bak terecht komen als het een 'niet goedgekeurde' afzender is.
In het Junkfilter kun je dan met de rechtermuisknop op het bericht gaan staan en bijv. de mail toevoegen aan goedgekeurde afzenders etc. etc.

Mvg.
Frans

  Carla  6. Geplaatst op 29 december 2009 om 11:10 uur     quote nieuw bericht email edit 

 

Hallo

Ik kan geen berichten ontvangen/versturen uit Incredimail.
Ze vragen steds naar mijn servernaam wat is dat?

Carla
carlahummer1@gmail.com

dit omdat
sea.horse@hetnet.nl hier geen emails binnen komen

  Frans  7. Geplaatst op 29 december 2009 om 21:20 uur     quote nieuw bericht email edit 

 

Ha die Carla,

doet je Gmail-account het wel ??? in Incredimail!! en is Incredimail er "spontaan" mee gestopt of is het een nieuwe installatie.

Als het een nieuwe installatie van Incredimail is een je maakt een account aan met sea.horse@hetnet.nl wordt alles automatisch door Incredimail geplaatst qua POP3 en SMTP.

Kortom......je bent vrij onduidelijk, gaarne wat meer info.

Mvg.
Frans

  Mary  8. Geplaatst op 30 januari 2010 om 23:29 uur     quote nieuw bericht email edit 

 

ik heb incredimail
En ik heb Premium programma gekocht
maar als ik een anderen skin wil pakken
celecteer ik hem en oke
Doet hij het niet
Kan iemand mij er mee helpen aub
want als ik bij help kijkt zegt hij u moet hem kopen terwijl ik hem al jaren hebt

Gr mary

  Patries  9. Geplaatst op 29 juni 2010 om 13:34 uur     quote nieuw bericht email edit 

 

ik kan geen berichten meer versturen via incredimail.
ik heb niets veranderd aan mn pc,en vorige week deed ie t nog goed

  Brutus  10. Geplaatst op 24 augustus 2010 om 08:25 uur     quote nieuw bericht email edit 

 

hallo na de laastste update heb ik het probleem dat ik me incredimail geen e-mail meer kan verzenden.
de @ wordt niet meer in de adresbalk gezet ik krijg het idee dat er een verkeerd key-board is ingesteld , maar ik weet niet hoe ik dat kan controleren en evetueel aanpassen
wie weet een oplossing?

groetjes bertus

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar:




Inhoud : Renz
Suggesties voor deze pagina? Klik hier
ę 2000-2014 - Startkabel.nl - disclaimer cookiepolicy